Prospecting w sprzedaży – co to jest?
„Prospecting” to termin używany w branży sprzedaży do opisania procesu poszukiwania potencjalnych klientów lub leadów. Celem jest zidentyfikowanie i kontakt z osobami, które…
„Prospecting” to termin używany w branży sprzedaży do opisania procesu poszukiwania potencjalnych klientów lub leadów. Celem jest zidentyfikowanie i kontakt z osobami, które…
Gospodarka kreatywna, jako pojęcie, zdobywa na znaczeniu na arenie globalnej. Jest to ekonomiczny obszar, który pochłania kreatywność, umiejętności i talent jako siłę napędową…
Zrozumienie potrzeb klientów to klucz do sukcesu w każdym biznesie, niezależnie od tego, czy operujesz na rynku B2B (Business-to-Business), czy B2C (Business-to-Consumer). Nieważne,…
Amazon jest największą na świecie platformą e-commerce, a także najpopularniejszą platformą do sprzedaży e-booków. Jeżeli jesteś autorem i chcesz zacząć sprzedawać swoje e-booki…